Wifite slabý signál ?

Podporované (promiskuita a monitor mode) zařízení, specifikace, vlastnosti, kompatibilita, alternativní konfigurace a firmware, patche, ovládače tretích stran
Odpovědět
vladanek
Level 0

09 říj 2014, 18:31

Tak jsem zkusil pomocí Kali Linux - Wifite a Wifi adaptéru SMC-WUSB-G v paneláku zjistit co jsou v okolí Wifi sítě.Zaznamenal jsem jich 29,z toho 5x WEP.Bohužel síla signálu u všech se pohybovala od 10db do 31db což je asi málo.Ale našlo mi to 3x handshake.A ptám se,jaká alespon musí býti síla signálu a jakýma příkazama mám zpracovat to handshake abych se dostal na heslo.děkuji Jestli jsem to napsal nesrozumitelně tak prominte, jsem začátečník.

Adler
Level 0

09 říj 2014, 18:51

Předem se omlouvám za upřímnost... Ale vladanku zakládáš tu jedno vlákno za druhým přitom by úplně stačilo kdybys začal číst wiki.airdump.cz a vůbec trochu se zajímal o úplné základy. Všechno se dá najít a načíst. Nemůžeš čekat že ti všechno bude naservírováno na podnose. To že jsi začátečník tě neomlouvá. Mě by ani nenapadlo v mých začátcích ptát se na něco podobného... Pokud jsem něčemu nerozuměl tak jsem četl, četl a zkoušel. Jestli o to opravdu zájem máš tak si příslušné informace najdeš sám... Můžu ti tu např. napsat příkazy a s klidem je můžeš naházet do balíku aircrack-ng ale stejně nebudeš vědět o čem je řeč a co a proč vlastně děláš. Chybí ti naprosté základy a ty ti nikdo do hlavy slovo po slovu a příkaz po příkazu sypat nebude. Ale abys neřekl, že jsem na tebe jako pes... Handshake s WEP nemá co dělat. To je záležitostí WPA/WPA2. A co se wifi signálu týká.... nastuduj si pojmy jako útlum, citlivost, kvalita... všechno se dá vygooglit jen se musí chtít.

vladanek
Level 0

09 říj 2014, 18:58

Tak to jsi mi to nandal.

Adler
Level 0

09 říj 2014, 19:05