ADSL D-Link 2641R výpadky internetu Slovak Telekom

Nezařazené
Odpovědět
Uživatelský avatar
wire
Level 8
Příspěvky: 696
Registrován: 15 kvě 2007, 22:44
Bydliště: Praha

11 čer 2013, 11:45

Tohle je standardní chování agregované DSL linky.. To, že se toto začalo dít až časem lze vysvětlit tím, že na nodu byla nějaký čas dostatečná kapacita t.z nebyla silně agregována. Po tom co na DSL technologii začli cpát TV služby, tak to ani jinak večer být nemůže :D Operátor narovinu samozřejmě neřekne nic :D Otestuj pro jistotu jiný DSL router a zvaž změnu poskytovatele.

Uživatelský avatar
wire
Level 8
Příspěvky: 696
Registrován: 15 kvě 2007, 22:44
Bydliště: Praha

12 čer 2013, 12:00

Řešení existuje.. Je náročnější ale funguje průkazně.. Prvně, nevím jak v SK ale v ČR je možná reklamace pouze po dobu dvou měsíců, pak nárok na cokoliv zaniká. To řešení v případě, že je opravdu špatná linka je.. Napíchnout na DSL modem kupříkladu Mikrotik router nebo cokoliv dalšího co lze efektivně monitorovat + spojit to s monitorovacím serverem (kupříkladu Nagios). Nastavit požadované parametry pro monitoring dostupnosti a stím co naměříš neustále dokola službu reklamovat.. Samozřejmostí je, že reklamace odesílát doporučeně ;)

Mám s českou obdobou Slovak Telekomu (Telefonica O2) bohaté zkušenosti, kdy jsem se kupříkladu marně snažil zrušit pro firmu zbytečnou (placenou) službu (na jedné provozovně) v ceně 6000 Kč bez DPH/měsíc. Trvalo to celkem 5 měsíců..

Odpovědět
  • Informace
  • Kdo je online

    Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti